NOWOŚCI MAMMUT

Odzież, buty i dodatki od -20%

FAQ

Oczywiście, w kasie podczas finalizowania zamówienia wybierz opcję wystawienia faktury na firmę, uzupełnij niezbędne dane, a faktura zostanie wystawiona na firmę.

Tak płatność przy odbiorze jest możliwa również kartą.

Za swoje zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów: płatność kartą - bezpośrednio przez bramkę płatniczą lub Twój bank, albo za pośrednictwem Google Pay lub Apple Pay. Przelewem - zapłata za fakturę zaliczkową, która przyszła w mailu potwierdzającym zamówienie. Za pobraniem - zapłać za zamówienie gotówką lub kartą lub bezpośrednio przy odbiorze przesyłki. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: https://outdoorlive.pl/metoda-platnosci

Niestety nie, jesteśmy sprzedawcą internetowym, nie mamy sklepu stacjonarnego.

Tak można, warunkiem jest to, że kraj jest w UE i strefie bezcłowej. Jednak w tym przypadku cena wysyłki może ulec zmianie. Jeśli jednak jesteś z Czech, Słowacji, Węgier lub Rumunii zamów w naszym sklepie internetowym w swoim kraju. Wystarczy zmienić rozszerzenie: Outdoorlive .cz, .sk, .hu, .ro,

Po wysłaniu Twojego zamówienia, wyślemy Ci maila informacyjnego z linkiem do śledzenia ruchu paczki. Jeśli jesteś zarejestrowany, możesz sprawdzić status swojego zamówienia bezpośrednio w zamówieniach. Jeśli zostało ono już wysłane, znajdziesz tam również numer przesyłki i link do śledzenia.

W przypadku zamówień powyżej 320 zł, wysyłka jest darmowa. Jeśli wartość Twojego zamówienia jest mniejsza niż 320 zł, koszt wysyłki zależy od tego, jaką metodę wysyłki i jaką firmę wybierzesz. Więcej o cenach wysyłki tutaj: https://outdoorlive.pl/sposob-dostawy

Paczki dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich bezpośrednio pod wybrany przez Ciebie adres lub do punktu wydawania. Oferujemy kilku przewoźników, to od Ciebie zależy, którego wybierzesz. Więcej informacji: https://outdoorlive.pl/sposob-dostawy

Dostawa zależy od wybranego sposobu wysyłki, ale w większości przypadków trwa od 2 do 3 dni roboczych.

Jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12:00 wysyłamy przesyłkę tego samego dnia roboczego, w przeciwnym razie zamówienie jest wysyłane następnego dnia roboczego. W przypadku niektórych produktów, takich jak zestawy skialp lub maszyny fitness, czas wysyłki może być nieco dłuższy ze względu na ich specyficzne wymagania dotyczące pakowania i wysyłki (montaż niestandardowych wiązań itp.).

Zamówienie mogło zostać wpisane w mailu lub mogło trafić do spamu w Twojej skrzynce odbiorczej. Jeśli wpisałeś poprawny e-mail, sprawdziłeś spam i nadal nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo: info@outdoorlive.pl lub telefonicznie pod numerem +48 729 086 142

Rejestracja nie jest wymagana do stworzenia zamówienia, wszystkie informacje o zamówieniu otrzymasz drogą mailową. Rejestracja ma jednak wiele zalet, takich jak przegląd i historia wszystkich zamówień, rabaty i korzyści dla zarejestrowanych użytkowników lub regularny newsletter.

Anulowanie lub zmiana zamówienia jest możliwa, o ile nie zostało ono jeszcze wysłane z naszego magazynu. Jeśli więc chcesz dodać lub usunąć coś z zamówienia, zmienić rozmiar lub kolor produktu, zmienić dane do faktury lub dostawy, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny +48 729 086 142 (Po-Pi: 9-17) lub mailowy info@outdoorlive.pl. Pamiętaj, że nasz magazyn pracuje dość szybko i zamówienia mogą być realizowane w ciągu kilku minut, dlatego staraj się być jak najbardziej uważny podczas składania zamówienia.

Złożenie zamówienia jest u nas bardzo proste. Jeśli wybrałeś już jakiś produkt, wybierz kolor i rozmiar i dodaj go do koszyka. Na ekranie zobaczysz swój koszyk z dodanym produktem. Aby przejść do kasy i zrealizować zamówienie naciśnij przycisk "do kasy". Jeśli nie zakończyłeś zakupów i chcesz dodać więcej produktów do koszyka kliknij przycisk kontynuuj zakupy. W każdej chwili możesz powrócić do koszyka lub go obejrzeć, korzystając z małej ikony koszyka w prawym górnym rogu (czerwona liczba obok tej ikony również się świeci, wskazując liczbę produktów, które do tej pory zakupiłeś). Po kliknięciu na koszyk, wybrane produkty zostaną wyświetlone i będziesz mógł dokończyć swoje zamówienie. Najpierw wybierz sposób wysyłki i płatności (lub wpisz kod rabatowy), a następnie przejdź do szczegółów dotyczących faktury i wysyłki. Po ich wprowadzeniu pozostaje już tylko potwierdzić zamówienie. Zamówienie zostało zrealizowane, otrzymasz również e-mail z informacją, że Twoje zamówienie zostało odebrane. Możesz z niecierpliwością oczekiwać na swoją przesyłkę.
newsletter-background

Outdoorlive jest online

Śledź nas

Śledź nas, aby dowiedzieć się wszystkiego ważnego ze świata najlepszych marek outdoorowych.