Zamów powyżej 225 zł darmowa wysyłka Nie pasuje? Nieważne. Istnieje możliwość wymiany i zwrotu towaru w ciągu 30 dni. Nie przegap super wyprzedaży!!!

Procedura reklamacyjna

Jeśli w towarze ujawnią się wady, mają Państwo prawo je reklamować w czasie 24 miesięcy od doręczenia. Reklamować nie można zużycia rzeczy spowodowanego jej zwykłym używaniem ani prezentów, które były otrzymane za darmo.

Co należy zrobić:

  • Wypełnić protokół reklamacyjny, który można znaleźć w dolnej części tej strony.
  • Przede wszystkim dobrze opisać wadę, aby można ją było jak najlepiej usunąć, protokół należy podpisać.
  • Dołączyć kopię faktury.
  • Towar musi być czysty, w innym przypadku nie będzie zaakceptowane do reklamacji.
  • Reklamację można złożyć osobiście bądź odesłać na adres sprzedawcy.

Towar można odesłać na 2 sposoby:

1. Bezpośrednio w filii Przesyłkowni:

Należy przekazać spakowany towar wraz z protokołem reklamacyjnym i kopią faktury w filii Przesyłkowni i podać obsłudze numer identyfikacyjny – 90711413. Obsługa zajmie się kolejnymi czynnościami za Państwa.

2. Pocztą albo za pośrednictwem innego przewoźnika: 

Spakowany towar wraz z protokołem reklamacyjnym oraz kopią faktury należy odesłać pocztą bądź innym przewoźnikiem na adres:

Przesyłkownia.pl
90711413
Mostowa 4
43-400 Cieszyn

UWAGA: Klient nie może odesłać towaru za pobraniem, w takim przypadku przesyłka nie będzie przyjęta.

Kolejny krok:

  • Jak tylko otrzymamy reklamowany towar, skontaktujemy się z Państwem e-mailem albo przez telefon, abyśmy mogli uzgodnić szybkie rozwiązanie reklamacji.
  • Reklamacja będzie rozwiązana bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty jej złożenia.
  • Decyzję w sprawie reklamacji przekażemy Państwu bezpośrednio po zakończeniu procedury reklamacyjnej a towar odeślemy Państwu wraz z protokołem reklamacyjnym.

Przy składaniu reklamacji obowiązują zasady regulaminu, które można znaleźć tutaj.

Protokół reklamacyjny