Jeśli w towarze ujawnią się wady, mają Państwo prawo je reklamować w czasie 24 miesięcy od doręczenia. Reklamować nie można zużycia rzeczy spowodowanego jej zwykłym używaniem ani prezentów, które były otrzymane za darmo.
Co należy zrobić:
- Wypełnić protokół reklamacyjny, który można znaleźć w dolnej części tej strony.
- Przede wszystkim dobrze opisać wadę, aby można ją było jak najlepiej usunąć, protokół należy podpisać.
- Dołączyć kopię faktury.
- Towar musi być czysty, w innym przypadku nie będzie zaakceptowane do reklamacji.
- Reklamację można złożyć osobiście bądź odesłać na adres sprzedawcy.
Towar można odesłać na 2 sposoby:
1. Bezpośrednio w filii Packeta.pl:
Spakowany towar wraz z protokołem reklamacyjnym i kopią faktury należy odnieść do filii Packeta.pl i podać obsłudze numer identyfikacyjny – 90711413. Obsługa zajmie się kolejnymi czynnościami za Państwa.
2. Pocztą albo za pośrednictwem innego przewoźnika:
Spakowany towar wraz z protokołem reklamacyjnym oraz kopią faktury należy odesłać pocztą bądź innym przewoźnikiem na adres:
Packeta.pl
90711413
Mostowa 4
43-400 Cieszyn
UWAGA: Klient nie może odesłać towaru za pobraniem, w takim przypadku przesyłka nie będzie przyjęta.
Kolejny krok:
- Jak tylko otrzymamy reklamowany towar, skontaktujemy się z Państwem e-mailem albo telefonicznie w celu szybkiego rozwiązania reklamacji.
- Reklamacja będzie rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty jej złożenia.
- Decyzję w sprawie reklamacji przekażemy Państwu bezpośrednio po zakończeniu procedury reklamacyjnej a towar odeślemy Państwu wraz z protokołem reklamacyjnym.
Przy składaniu reklamacji obowiązują zasady regulaminu, które znajdą Państwo tutaj.